Wat een aankomst - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Lonneke Zinkstok - WaarBenJij.nu Wat een aankomst - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Lonneke Zinkstok - WaarBenJij.nu

Wat een aankomst

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

31 Juli 2008 | Nicaragua, Granada

Nou, na een (hele) lange reis zijn we dan toch gisteravond veilig aangekomen.
De vlucht vanuit Atlanta (waar we moesten overstappen) had maar een half uurtje vertraging en toen we p Managua aankwamen stonden Tjitske en Onno al op ons te wachten. Tjitske en Onno zijn van ons stage bemiddelingsbureau en die regelen alles qua woning en stage plek enzo. Het zijn echt hele aardige mensen en ze schijnen een heel mooi huis te hebben MET zwembad (die hier helaas ontbreekt) waar we dus zeker een keertje langs moeten gaan ;).
Gelijk even langs ons hotel gereden en de tassen neergezet en toen even een paar biertjes gedronken, jullie kennen me niet anders :P.
Er zit hier ook een meisje in het hotel dat al vanaf dr 17e altijd naar Nicaragua gaat en dus vloeiend spaans spreekt enzo, dus daar gaan we vandaag even mee chillen en wat leuke tips en ideetjes opdoen over Nicaragua!
We kregen op het vliegveld van Tjitske en Onno ook een welkomst pakketje waar onder andere een telefoon in zit. Ik heb het nummer nog niet maar dat laat ik nog wel weten, dan kunnen jullie me eventueel nog een berichtje sturen hehe.
Nou, dat was mijn avontuur wel zo'n beetje voor onze aankomst en eerste indrukken.
Zondag is er gelijk al een feest op de UCA (de UCA is ons stage bedrijf), dus dat wordt gezellig met handen en voeten communiceren in ons beste spaans. Helaas voor ons beginnen de spaans lessen namelijk pas maandag en vrijwel niemand op de UCA spreekt engels. Leuke eerste indruk zullen ze dus van ons krijgen =).
Maar goed, genoeg geluld van mijn kant!
Tot het volgende bericht! Laten jullie wat leuke berichtjes achter =)?

• 31 Juli 2008 - 15:44

Rickie:

Jeej! Veilig aangekomen:):)

Gewoon zeggen: Ti queiro;)
    Ik wacht geduldig op de foto's...

kus

• 31 Juli 2008 - 18:09

Miranda:

gelukkig dat jullie veilig zijn aangekomen.
    Nou heel veel succes en veel plezier.
    Beetje spaans kon je toch!!!
    X miran

• 31 Juli 2008 - 19:27

Penis:

i love ya.
    that is all.
    x

• 31 Juli 2008 - 22:14

Mirt:

Hoera, niet neergestort en een leuk welkom :)
    So far so good dus!
    Ik sluit me aan bij Rickje, ik ben echt heeeeel benieuwd naar foto's..
    Groetjes aan Marieke,
    Liefs en kussen

• 02 Augustus 2008 - 16:14

Tes:

Nieuws:D

• 02 Augustus 2008 - 19:05

Mannie:

Yay! Helemaal veilig aangekomen en zo. Super!
    Klinkt allemaal heel leuk en spannnend enzo!!! Groetjes aan Marieke!

Succes met het Spaans ;)

Dikke zoen,
    mannie

• 04 Augustus 2008 - 19:38

Emma:

wel gek hoor, dat je nu helemaal aan de andere kant zit! Had je nog een fijne reis en veel plezier gewenst maar volgens mij is dat smsje nooit aangekomen dus bij deze :)

daag schat, xx

• 04 Augustus 2008 - 22:41

Wietske:

heeey lonny!!! en is het nog steeds leuk daar??
    pfff het is hier echt saai zonder jou en marieke, echt iedereen is op vakantie... maarja over twee weken moet ik ookal weg!! aaah!! nou groeten ook aan marieke, maar ik ga haar nu ook wel ff een berichtje sturen! xx

• 05 Augustus 2008 - 07:54

Bart:

en hoe ging het de gebarentaal in het spaans zondag?

heel veel plezier wijfie!